Ca 2 dagar kvar!

På torsdag åker jag till Wien med min kusin (det rimmade jag vet)!! Ska bli jätte roligt!
Så nu håller jag på att packa och tvätta lite innan jobbet :) Bestämde mig (som vanligt) för att inte ta med mig mycket kläder alls, meen (som vanligt) så blev det så ändå på något vis...

Och nu kommer det dagliga problemet... - vad ska jag laga för mat till mig själv innan jag börjar jobba? Samma problem varje dag :P. Det är så tråkigt att laga mat bara till sig själv, och sitta och äta ensam varje dag. Förut brukade vi i min familj sitta och äta tillsammans varje dag! Men det går ju inte när jag jobbar som jag gör.

Ajaa, nu ska jag gå och hänga upp min tvätt och sen hitta nån mat att laga.
Men Ullared finns ju inspelat åt mig sen igår, så det ska jag kolla på när jag äter:)

/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0