20/11 -2009

Hola!

Nu är jag hemma från jobbet :) Skönt!
Fick pluggat en den innan jobbet idag ändå. Ska fortsätta på söndag.

Våran TV i vardagsrummet har börjat tänka på refrängen :P så nu har mamma och pappa vart och kollat på en ny :) Och mamma vill ha 50"... Galet :S!!. Hon tror att vi kommer ångra oss sen annars hehe.
Och när pappa kom hem från jobbet idag så hade han skurit ut en  wellpappskiva som var samma mått hehe :P Så nu har vi haft den på väggen för att testa om det blir för stort eller inte hahaha :).  Får väll se senare vad det blir för storlek :P:

Imon jobbar jag bara till 16.00 :D:D:D:D:D Överlycklig!!! Jag har väl typ aldrig haft en lördagkväll ledig !!??
Sen i våras menar jag då... :P.
Och NEJ jag ska inte hitta på NÅGOT ALLS!!!!
Jag ska bara ha myskväll med min underbara pojkvän Suad som jag typ aldrig hinner träffa nu för tiden :(.
Ska bli så skönt!!!

Vi har gjort ett schemaförslag på jobbet och ska ha möte om det på söndag :) Och om det blir som vi hoppas så kommer jag vara ledig varannan helg :D:D! Gött!!
Då är det dags att jag bjuder hem mina tjejer på middag och myskväll nån dag :D. För dom är så go'a!!

Nu ska jag gå och lägga mig :) Börjar 8.00 imon.
Godnatt :)
/Linnea



<3



Kommentarer
Postat av: Julia

Du kan vara goooo! :D

2009-11-25 @ 16:56:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0