Good afternoon.

Är ganska dålig på att skriva, jag vet... Men tänkte väll ta tag i det lite nu hehe.

Idag har jag vart på stan en sväng med mamma :) skulle köpa julklappar men jag hittade väl ingenting...
Kollade på ett dataspel som pappa hade önskat sig och det kostade 449 kr i affären och nu när jag gick in på cdon.com här hemma så kostade det bara 199 haha :P Så jag slog till! Första julklappen införskaffad.

Ska snart tillbaka in till stan och träffa brudarna :D Vi ska kolla på den årliga tomteparaden :). Överskattad men mysig.

Igår jobbare jag 8,00-22,00... 14 timmar. 16 är väl mitt rekord men 14 är ganska jobbigt det med... Och det är ju inte så att man sitter eller står stilla hela dagen, utan man hinner ju knappt sitta 10 min och äta mat. Och det hinns ju bara med en måltid på hela dagen. och sen ska man ju passa upp och vara trevlig mot alla kunder. Det är det jobbigaste ibland - att vara trevlig :P.
Men sen efter jobbet iaf, så gick jag till en av våra kockar, Winston, som hade gift sig under dagen :). Jag hade ju missat själva sermonin men jag kom lagom till festen efteråt haha :P. Det var fint! Det hölls tal, det dansades och åts :). Dom var så fina, Winston och Anna :). Grattis till dom!

PÅ TORSDAG ÅKER JAG TILL WIEN :O!!
Trodde typ det var några veckor kvar men icke. Det är ju redan december!
Åker med min kusin Lisa och hennes familj :) Ska bli jätte kul!

Oh well my friends :)
Nu ska jag bege mig till stan.
Puss & kram
/Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0