Home sweet home

Nu är jag hemma efter dagens arbetspass :)
Det var ganska så lugnt  men det blev mycket dricks! Ca 240 kr :P Folk älskar mig!!!

Imon måste jag plugga massor innan jobbet... Det finns så mycket annat jag vill göra!!
Eller okej... jag vill  titta på TV!!
Det finns massa inspelade program som väntar på mig ju! -Ullred, plastikkirurgerna mm. mm.
Och Nej dom är inte inspelade på VHS! :P
Vi har en superkäck inspelningsbar tv-boxer :) Det är bara att säga till mamma och papppa vad dom ska spela in så kan jag kolla på det nästa dag. Passar mig perfekt eftersom jag bara jobbar kvällar och det är då alla bra program går! Förutom Ellen DeGeneres show då :) Det tittar jag ju på varje dag innan jag åker till jobbet :) Mycket bra program!

Oh well...
Det är väl dags att sova.
Godnatt!

/Miss Leyton

Kommentarer
Postat av: Daniela

Alla gillar dej Linnea:)) (Y)

2009-11-20 @ 14:58:17
URL: http://TyypDaniela.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0