...Jobba & plugga, Plugga & jobba...

Det känns som om det är allt jag gör nu för tiden :/...
Jobb, plugg, skola.
Jag jobbar på en resturang och läser upp naturkunskap B på komvux,
och väntar på besked om jag kommer in på högskolan nu till våren.
Har sökt till sjuksköterska och vill ev sedan läsa vidare till barnmorksa.
Nu vet ni det ;)

Var i skolan idag och har prov nu på måndag. Sista provet! :).
Vi som har sökt till högskolan nu till våren måste göra proven innan alla andra för att betygen måste vara klara och skickas in till högskoleverket (?) senast 1 dec.
Men det jobbiga är att vi har gått miste om tre lektioner, nu inför det sista provet, för att läraren har varit borta. Så nu måste jag läsa in dom lektionerna hemma under helgen. Det är bl.a genetiken - mycket att kunna...
Och inte nog med det!! Jag jobbar tor, fre, lör och sen på söndag ska vi ha möte på jobbet. Så jag hinner inte plugga så mycket :S.
Och så sitter jag här och skriver...
Aja, det är bara att göra så gott man kan :)

Nu ska jag äta innan jag börjar jobba :)
Adjö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0